Monday, April 13, 2009

Exam Menjelang Lagi

Salam alaik,
sedar tak sedar 22hb April ni final exam untuk sem 6 ni akan bermula, dah bersediakah aku untuk menghadapi exam itu nanti? betapa banyak sukatan yang belum aku ulangkaji, nak harapkan fokus dalam kelas, rasanye banyak kali jugak aku tertidur walaupun mata masih celik. Emm..aku perlu study,ini minggu study so aku kene gunakan sebaik-baiknya, tapi tugasan lain pun aku tak boleh tinggalkan macam tu je, nanti akan tergendala segala perancangan. Ya Allah, bantulah hambaMu yang lemah ini, berikanlah jalan kepada ku Ya Allah, jalan yang terbaik untuk aku meneruskan amanah yang Engkau taklifkan keatasku ini.

Kepada kedua ibubapa ku, guru-guruku, sahabat-sahabatku, rakan dan taulan yang mengenali diriku, Maafilah diri ini andai pernah mengguriskan hati,menghiris perasaan serta mengasari dalam percakapan,tiada yang terbaik untuk berikan selain doa agar Allah meredai kalian atas kemaafan yang kalian berikan kepada ku,ameen Ya Rab, ameen Ya Rahman, ameen Ya Rahim.






Secoret Tinta SeLuhur Rasa

1 comment:

  1. gud lak firdaus..

    may you are always blessed with HIS love and mercy.

    ReplyDelete

Blog Biz