Sunday, November 8, 2009

Game Final Piala Malaysia Aku

Salam, dah lama tak menulis di blog ni, bukan setakat blog ini la, blog lain dan forum-forum juga dah lama aku tinggalkan, Emm..sekarang ni musim final exam, final piala Malaysia dah habis, agak sedih negeri tanah tumpah darahku kalah lagi. Ok nevermind, walaupun game tu kalah, tapi usaha diorang tetap perlu dipuji, tak ada rezekikan, kalah menang adab pertandingan, yang penting aku tetap dengan game-game dihadapan PC kesayangan aku. Kuikuikui
So hari ni rasa nak kongsi satu game yang menjadi kegilaan satu rumah kat kolej aku ni, sebelum ni aku tak layan, sebab game ni tahap budak-budak je aku kata, then lepas try sekali terus tak berenti main huhuhu semua game macam tu kot, kecuali game yang tak dapat main or corrupt..huhuhu sure tak main dah. Game ni, nama dia Plants Vs Zombies. Sangat senang nak main, anak buah aku yang sekolah rendah pun boleh main, yang tak sekolah pun main jugak, so tak ada alas an korang tak boleh main.
Ni gambar game aku tengah main masa study paper ICU huhuhu.


Ok lah, kalau korang nak cuba, download la dekat bawah ni ye. (x perlu install,da cheat & trainer sekali)
Plants vs. Zombies.rar

Ok adiosa..sambung main game..huhuhu lalala (habis la paper aku nanti)

0 comments:

Post a Comment